Thursday, June 11, 2009

Unit Amal Memang Hebat

Pasukan berseragam merah atau tentera merah memang mengkagumkan. Setelah khidmat cemerlang membantu mangsa banjir sebelum pilihanraya ke 12 pada 8 Mac lalu, telah menghasilkan 2 kerusi DUN sulung secara "anak jantan" kepada PAS kerana khidmat cemerlang tentera merah.

Pada tahun ini sekali lagi tentera merah muncul mencurahkan khidmat mereka. Kali ini ,mereka menguasai ibu negeri Selangor, Shah Alam sempena Muktamar Tahunan PAS ke 55. Mereka telah memberi khidmat yang amat baik dalam mengawal parking, keselamatan gerai dan kebajikan tetamu samaada sebagai perwakilan, pemerhati atau pengunjung-pengunjung program jemaah. Kelibat mereka sentiasa dapat dilihat di Taman Melewar dan juga Stadium Malawati. Sentiasa siap siaga menjalankan amanah jemaah, senyum dan mesra walaupun terpaksa berkerja lebih masa tanpa sebarang elaun dan claim perjalanan.

Kawalan trafik di Taman Melewar dan Stadium Malawati amat baik sekali. Mereka tidak dibantu oleh polis trafik seperti program-program parti-parti politik lain. Mudahnya PAS tidak menghabiskan wang rakyat untuk mengendalikan mesyurat Agong Tahunan. Pasukan sukarelawan yang terdiri daripada pelbagai lapisan umur dan taraf pendidikan sentiasa berbangga untuk berkhidmat kepada jemaah dengan mengharapkan imbalan pahala daripada Allah SWT.

Tahniah Unit Amal, Tahniah Jabatan Amal........ Teruskan beramal kerana Allah

Anak Legeh Di Perantauan Sudah Kembali | Template by - Abdul Munir - 2008