Thursday, July 2, 2009

Mazlan Pindah Kelantan

Berita yang cukup mengejutkan, setelah 3 orang sahabat kita Ust Fadzil Izham, Ust Shukri dan Ust Solahuddin Sidi berpindah meninggalkan bumi bertuah Kinabatangan, Mazlan juruteknik komputer juga mendapat surat pindah. Sdr Mazlan yang baru setahun bertugas di SMK Bukit Garam pulang meninggalkan kami pada pagi ini untuk bertugas dibumi kelahirannya, Kelantan.

Mazlan yang sememangnya terkenal dengan SMSnya sehingga gerai makan di depan rumah sewanya dinamakan warung SMS sempena kecekapan dan ketekunan Mazlan mengurus SMS. Segalanya sudah tinggal kenangan. Setahun bersama cukup bermakna untuk sebuah persahabatan. Semoga persahabatan ini tidak terhenti bilamana mana kaki sdr Mazlan melangkah meninggalkan airpot Sandakan.

Buat saudara Mazlan,
Selamat bertugas di tempat yang baru yang penuh tanggungjawab sebagaimana khidmat saudara di SMK Bukit Garam. Kenanglah kami dalam keriuhan saudara bersama keluarga. Rutin kami menerima kedatangan sahabat dan merasai kehilangan sahabat demi sahabat setelah tiba suratan takdir.

Sementara itu, Kepada sahabat-sahabat yang berminat untuk berkongsi rakaman majlis salam Widak perpisahan dan perpindahan Ust Fadzil Izham, Ust Shukri dan Ust Solahuddin Sidi, boleh download melalui alamat Youtube ini.

Anak Legeh Di Perantauan Sudah Kembali | Template by - Abdul Munir - 2008