Tuesday, March 22, 2011

Mana Datuk T dan ahli Kumpulannya?

Tuduhan yang dibuat terhadap Anwar Ibrahim dikira terlalu melampaui dan diluar kemanusiaan apabila ianya dibesarkan oleh media massa perdana dan diulas sokongan oleh manusia-manusia elit di mata masyarakat termasuk seorang pejuang agamabangsa yang berkopiah.

Dalam Islam penuduh mesti tampil menyatakan tuduhan dengan buktinya sekali. Sekarang di mana Datuk T dan kumpulannya? Kenapa mereka menyorok sambil tonggeng punggung begitu? Kenapa begitu lantang bersuara supaya Anwar dan Azizah letak jawatan tetapi takut untuk menzahirkan diri mereka? Ya... barangkali mereka bimbang dengan keselamatan mereka... sedangkan tayangan itu adalah tayangan dan isu perdana. Mereka lakukan secara berkumpulan dan mendapat sokongan ahli politik (difahami daripada ulusan ahli politik mesra BN di TV).

Persoalannya sekarang, siapa Datuk T dan ahli kumpulannya? Mereka ramai dan pastinya ada pakatan untuk mengaibkan Datuk Seri Anwar berdasarkan cerita bagaimana video itu ditemui,


Datuk T patut ditangkap dan disoalsiasat terlebih dahulu kerana beberapa perkara :-

i. Beliau tertinggal jam di hotel yang menawarkan perkhidmatan pelacuran. Adakah mungkin beliau juga melanggan pelacur di hotel yang sama?

ii. Menyelongkar dan mengambil perakan hotel tanpa kebenaran. Itu anggapan saya. Jika dengan kebenaran pasti ada isu lain disebalik itu.

iii. Kenapa Datuk T tertarik dan bimbang dengan CCTV hotel sehingga sanggup mengambil dan membawa keluar perakan tersebut? adakah ingin menyelidik, kalau-kalau ada aksi buruk beliau ada di situ.

Iv. Kenapa beliau tidak mahu menyerahkan rakaman itu kepada pihak polis sedangkan beliau telah menayangkan dan mengaibkan Anwar sebegitu rupa.

v. Datuk T mesti didakwa kerana memiliki video lucah

Mudahnya sekarang, apakah Datuk T dan ahli kumpulannya dibiarkan bebas seperti sekarang dan didokong serta disokong oleh Menteri dan melaun-melaun politik sekiranya yang dituduh dalam video itu adalah Datuk Seri Najib, Datuk Seri Hisyamuddin ataupun YB UMNO -BN?
Link

Anak Legeh Di Perantauan Sudah Kembali | Template by - Abdul Munir - 2008