Wednesday, December 3, 2008

Balik Kampung

Malam terakhir 2008 di bumi Sabah. Itulah yang kurasakan, bilamana, Insyallah pagi esok,kami sekeluarga akan kembali ke bumi kelahiran, Kelantan Darul Naim. Hanya untuk seketika menjenguk keluarga dan tanah air tempat bermain. Esok pagi kami sekeluarga akan berangkat. Anak-anak seperti tidak sabar untuk jumpa atuk, nenek dan pakcik mak cik mereka. Dari tadi ikut aje, mana aku pergi. Takut ditinggalkan.

Nak naik kapal kebang
.....suara yang selalu kudengar dari anak keduaku sejak dari bulan November lagi.Mungkin saat mereka semakin dekat,lama menunggu aku dan isteri mengemas, mereka tertidur. Aku pula mengambil kesempatan untuk mencorek sesuatu di laman ini sebelum berangkat ke kampung. Maklumlah, dikampung tak de streamxy. Sudah dipotong, tak de hardcore yang mengurus. >Osama menerima sijil Tamat Transisi

Mewakili kumpulan menerima hadiah sukaneka transisiMenerima anugerah Tokoh Transisi Lelaki 2008 daripada Guru Besar En Sabril Ludin
Bersama Tokoh Transisi Perempuan 2008 [Siti Shafikah Jibrah]

Tiada apa yang nak dikongsi. Hanya perturunkan gambar awal tahun anak sulungku Osama Laden di awal persekolahan Tahun Satu atau Transisi.

Pada kawan-kawan,Insyaallah,panjang umur kita jumpa 2009 untuk meneruskan perjuangan. Selamat Hari Raya Aidil Adha dan Selamat berbahagia bersama keluarga.

Kepada sahabatku Ust mujahideen,Ishar, sahar,Ust Mahathir, Wahid, Abg Ramlan, Mustaman dan pejuang-pejuang kental.Teruskan perjuangan kalian. Sesungguhnya, aku berbangga dengan semangat dan keupayaan Kalian. Teruskan.

Anak Legeh Di Perantauan Sudah Kembali | Template by - Abdul Munir - 2008